نگاهت که میکنم بند بند وجودم داد میزند ،همه عضو هایم یک صدا نام تو را می خوانند ...تو در هر شرایطی ک قرار بگیری بازهم دل من دست از سرت بر نمیدارد ...باور کن؛آرامم با تو،آرامه جانم ،شک نکن ک هر جور شده میخوامت...حتی تو بدترین شرایط ...پ ن : ارسال شده توسط مستر هویج در ساعت دوازده شب با مسیج :|پ ن 2: شرمنده ی مدت نبودم درسای دانشگامم سنگین شده :|پ ن 3: تو دوراهی موندم :| یکم راهنمایی میخوام :| صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...
ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال میکنید
برچسب: آرومم با تو تو بدترین شرایط,آرومم با تو,آرومم با تو احمد سعیدی,با تو آرومم محمدرضا هدایتی,با تو آرومم از محمدرضا هدایتی,با تو ارومم محمدرضا هدايتي,با تو ارومم متن,با تو آرومم محمدرضا هدایتی متن,با تو ارومم از محمدرضا هدایتی,با تو ارومم هدایتی متن, نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 19:04